Je hebt een bedrijf omdat je ergens goed in bent. En daar communiceer je over. Omdat je je expertise graag deelt of omdat je gevonden wil worden. Dit kan door regelmatig een blog te plaatsen. De blogs kun je op sociale media delen, om zo je bereik te vergroten.
Tijdgebrek
Vol goede moed ga je aan de slag, maar voor je het weet verschuift het bloggen naar de achtergrond. Het is ook niet je specialiteit! En ineens is je laatste blog van anderhalf jaar geleden… Regelmaat is belangrijk bij een blog. Je hoeft jezelf geen doelen op te leggen die niet haalbaar zijn, daar word je alleen maar heel zenuwachtig van. Maar eens per twee weken of maandelijks bloggen is goed te doen. En daar help ik je graag bij.
Het is tijd, de hoogste tijd …
Heb je een onderwerp waar je over wilt vertellen, maar heb je geen tijd om het goed op ‘papier’ te zetten? Ik help je graag weer op weg. Ik redigeer je blogs, schrijf ze aan de hand van een voor jouw belangrijk onderwerp of draag zelf een onderwerp aan. Ik geef je ook een seintje als het hoog tijd is voor een nieuwe blog. Het is maar net wat we hebben afgesproken.
Misschien moeten we eens met elkaar om de tafel? Kom eens langs In Woordenland!
‘Practice what you preach’: lees mijn blog.